Per 1 januari 2017 zijn Associatie Culturele Marketing en Communicatie (ACMC) en Cultuurmarketing als één organisatie verder gegaan. Door onze krachten volledig te bundelen en als één organisatie te opereren, kunnen we alle leden meer waarde bieden. Dat vertaalt zich o.a. naar een groter netwerk, een breder en completer aanbod, een uitbreiding van online kennisuitwisseling en meer manieren om als lid betrokken te zijn bij de club.

Onze speciale dank gaat uit naar de bestuursleden van ACMC: Géke Roelink, Hendrik Beerda, Maria Virto Marcilla, Karin Sommerer en Gijs Schunselaar voor het mede mogelijk maken van deze fusie. Bekijk hier de rijke historie van ACMC.

Als ACMC lid blijf je, voor hetzelfde jaarbedrag, toegang houden tot minimaal 12 bijeenkomsten per jaar. Dit blijven vertrouwde bijeenkomsten, zoals de inspirerende Spraakmakende Sprekers en intieme Keukengeheimen. Alle bijeenkomsten zijn terug te vinden in de agenda. Per bijeenkomst staat onder het kopje ‘Praktische informatie’ d.m.v. ‘ACMC partnerbijeenkomst’ aangeduid of de bijeenkomst deel uitmaakt van de 12 bijeenkomsten. Klik hier voor meer informatie over de aanmeldprocedure.

Daarnaast profiteren alle leden vanaf januari 2017 ook van de extra voordelen van het Cultuurmarketing lidmaatschap, waaronder:

  • Korting oplopend tot 50% op deelname aan additionele bijeenkomsten, zoals praktische workshops en verdiepende tweedaagse cursussen en trainingen.
  • Toegang tot alle exclusieve leden content op Cultuurmarketing.nl (momenteel ruim 50 verdiepende artikelen en onderzoeken).
  • Het Cultuurmarketing jaarboek, een e-book met de beste vakinhoudelijke artikelen en best practices.