door op 25-03-2010 14:20ARTIKELOndernemerschap

Boek van de week: De zin die kleefde en 50 andere tips voor ijzersterke plannen

Iedere week kiezen de bloggers van Cultuur Marketing Professionals een boek van de week. Hierin bespreken we interessante boeken voor cultuurmarketeers afkomstig uit de collectie van managementboek.nl. Deze week: ‘De zin die kleefde en 50 andere tips voor ijzersterke plannen‘.

‘Hebt u de juiste instelling om een succesvolle culturele plannenmaker te worden? Zoekt u advies om uw cultuurplan werkelijk bijzonder en extra overtuigend te maken? Dan is dit boek echt iets voor u. Cultuuradviseurs Johan Idema en Roel van Herpt spraken met succesvolle plannenmakers en met professionals die dagelijks plannen beoordelen. Ze wijden u in in de geheimen van de praktijk. Hun 51 adviezen (en meer) vormen een sterk recept voor ijzersterke plannen. Voor beginners én gevorderden.

Bètaversies, zinnen die kleven, bidboeken, fictieve krantrecensies, wenselijkheidsstudies en halffabricaten. ‘De zin die kleefde’ zit barstensvol tips, ideeën en strategieën om sterke plannen te smeden en anderen te overreden. De vele voorbeelden en cases van plannen voor musea, podia, festivals en andere cultuurinstellingen maken dit een boek uit de praktijk.

Een sterk plan scheidt de dromer van de plannenmaker. ‘De zin die kleefde’ is dan ook een onmisbaar boek voor elke plannenmaker die wil dat zijn plannen worden beloond.’

‘De zin die kleefde’ is vanaf nu ook te verkrijgen in de boekwinkel van Cultuur Marketing Profesionals.