door op 22-10-2010 10:00ARTIKELOnline marketing

Boek van de week: Elke dag je hoofd en inbox leeg

Iedere week kiezen de bloggers van Cultuur Marketing Professionals een boek van de week. Hierin bespreken we interessante boeken voor cultuurmarketeers afkomstig uit de collectie van managementboek.nl. Deze week: ‘Elke dag je hoofd en inbox leeg’ van Taco Oosterkamp.

Wordt u moe van een overvolle inbox? En kan uw hoofd ook wel wat meer rust gebruiken? Dan hebt u met Microsoft Outlook wel het juiste gereedschap, u moet het alleen nog goed inrichten en gebruiken.

In dit boek legt Taco Oosterkamp, vaste columnist op de ondernemerssite van Microsoft, stap voor stap uit hoe u met Outlook supersnel uw e-mail verwerkt. Elke dag uw hoofd en inbox leeg is géén fabeltje, maar dagelijkse realiteit voor duizenden mensen wereldwijd.

Wat u mag verwachten:

  • Uw e-mail effectiviteit neemt drastisch toe. U leert de slimste methoden en trucs in Outlook, waardoor het werken met het programma veel sneller gaat.
  • U bent veel minder tijd kwijt met het archiveren en terugzoeken van e-mails. U weet hoe u uw e-mailmappen zo efficiënt mogelijk kunt inrichten, zodat met weinig tijd toch alles, echt alles, vindbaar is en blijft.
  • U beheert uw taken op de meest efficiënte manier. Uw productiviteit stijgt waardoor u meer kunt doen in minder tijd. Daarnaast hebt u op elk moment een compleet overzicht van alles wat speelt.

In dit boek staat beschreven hoe u het Getting Things Done systeem van David Allen kunt implementeren in Outlook zonder gebruik te maken van extra software – heel belangrijk wanneer u in een groot bedrijf werkt.

‘Elke dag je hoofd en inbox leeg’ is vanaf nu ook te verkrijgen in de boekwinkel van Cultuur Marketing Professionals.