door op 10-12-2010 12:54ARTIKELOnline marketing

Boek van de week: Handboek Zoekmachinemarketing

Dit boek leert u hoe u echt succesvol een online zoekmachinemarketingcampagne opzet. Online marketing, en met name zoekmachinemarketing, heeft zijn plek in de mediamix inmiddels bewezen. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines en sociale media. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen.

In deze vierde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten over Google Instant, Facebook Search, sociaal zoeken, advertentievormen, onderzoekscijfers, de effectiefste en handigste SEO- en PPC-tools en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Tevens staat de auteur stil bij het belang van opkomende sociale media voor zoekmachinemarketing, zoals Twitter, Hyves, Facebook en LinkedIn.

‘Handboek Zoekmachinemarketing’ is in onze boekwinkel te verkrijgen.