door op 29-10-2010 09:43ARTIKELOnline marketing

Boek van de week: Zakelijk twitteren voor beginners

Iedere week kiezen de bloggers van Cultuur Marketing Professionals een boek van de week. Hierin bespreken we interessante boeken voor cultuurmarketeers afkomstig uit de collectie van managementboek.nl. Deze week: ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ van Carlijn Postma.

Wilt u ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek leest u hoe u met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe u uw netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe u een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven.
Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor uw website en aandacht voor uw producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten.

‘Zakelijk twitteren voor beginners’ is vanaf nu ook te verkrijgen in de boekwinkel van Cultuur Marketing Professionals.