Cultuurmarketing is community powered. Dat betekent dat we samen met cultuurmarketeers bouwen aan het versterken van de kunst- en cultuursector. Dit met het doel dat uiteindelijk meer mensen kunst en cultuur beleven. Op deze vijf manieren draagt de community van cultuurmarketeers bij. Bouw je mee?

Leden
Zonder onze leden geen Cultuurmarketing. Leden betalen een jaarlijkse bijdragen en profiteren van alle kennis en inspiratie waar Cultuurmarketing voor staat. Dankzij de ondersteuning van onze leden kunnen we blijven bouwen aan ons doel.

Programmaraad
De leden van de programmaraad zorgen ervoor dat onze activiteiten te allen tijde aansluiten bij ontwikkelingen in de sector en het vakgebied. Binnen hun eigen expertise en bedrijfssegment adviseren de leden over de invulling van het programma.

Raad van Advies
De Raad van Advies komt jaarlijks samen om bij te praten, maar vooral ook om de ontwikkelingen in de culturele sector te bespreken. Naast deze bijeenkomsten wordt de Raad van Advies om advies gevraagd voor de ontwikkeling van het programma aanbod.

Sparringpartners
Community powered betekent dat we constant in dialoog zijn met cultuurmarketeers. Ons netwerk van meer dan 75 sparringpartners helpt daarbij. Van cases en sprekers tot algemene verbeterpunten: onze sparringpartners geven de feedback en input die we nodig hebben. Klik hier om je aan te melden.

Bloggers
Wielen zijn er niet om opnieuw uitgevonden te worden. Onze bloggers begrijpen dat en delen hun kennis, visie en praktijkervaringen in heldere taal. Hun ervaring en knowhow kan anderen helpen en inspireren.