Cultuurmarketing Awards

Tijdens de Cultuurmarketing Awards reiken we de prijs uit voor de beste marketingcase. Je kunt een case indienen in twee categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award of de Centercom Campagne Award. Lees hier meer over de categorieën.

Via onderstaand formulier meld je jouw case definitief aan voor deelname. Aanmelden kan t/m donderdag 20 april (23:59). Begin mei komt de vakjury bijeen en op woensdag 10 mei maken we de finalisten bekend. Op donderdag 15 juni presenteren de finalisten hun case en reiken we de Awards uit: zorg dat je deze dag dus beschikbaar bent. Lees hier alle voorwaarden voor deelname.

  • 1. Situatie

  • 2. Analyse

  • 3. Uitwerking

  • 4. Resultaat

  • 5. Beeldmateriaal

    Relevant beeldmateriaal dat jouw aanmelding ondersteunt, kan je (via WeTransfer) sturen naar awards@cultuurmarketing.nl.
  • 6. Akkoord ter publicatie

    Het doel van de Awards is om het delen van kennis over marketingstrategieën te bevorderen. Daarom streeft de webredactie van Cultuurmarketing ernaar om zoveel mogelijk van de ingestuurde cases na afloop als case te publiceren op Cultuurmarketing.nl. De webredactie zal jouw case verwerken tot een artikel en naar je toesturen, zodat je concurrentiegevoelige informatie kunt inkorten of verwijderen.
  • 7. Uitreiking Cultuurmarketing Awards

    Op donderdag 15 juni presenteren de finalisten hun eigen case. Vervolgens selecteert de jury per categorie een winnaar. De dag vindt plaats in Utrecht, van 13:00 - 17:30 (o.v.b.). We vinden het leuk als jij daar bij bent. Je kunt je hieronder alvast (eventueel samen met collega's) alvast aanmelden.
  • Prijs: € 25,00 Aantal:
  • Prijs: € 50,00 Aantal:

 

De Cultuurmarketing Awards zijn niet mogelijk zonder een bijdrage van onze sponsoren en partners. Onze dank is groot voor Branddoctors, Centercom en Smart Connections, zonder wie deze editie niet gerealiseerd kan worden.

Cultuurmarketing-AwardsCentercomLogo Branddoctors