Cultuurmarketing deelt succesvolle en leerzame cases van de sector. Heeft u of uw organisatie ook een interessante case waar andere marketeers van kunnen leren? Publiceer uw case dan op Cultuurmarketing.nl.

Uw case op Cultuurmarketing.nl
Cultuurmarketing zet meerdere kanalen in om uw case onder zoveel mogelijk professionals te promoten:

– Uw case wordt geplaatst op Cultuurmarketing.nl
– Uw case wordt aangekondigd op Linkedin, Twitter en Facebook

Uitgelichte case
Uw case nog beter zichtbaar onder de doelgroep:
– Uw case is een maand lang zichtbaar op de homepage van Cultuurmarketing.nl
– Uw case wordt opgenomen in de nieuwsbrief

Kosten & werkwijze
Voor cultuurmarketeers die werken bij een culturele organisatie is publicatie van een case gratis. Deze kunnen worden aangemeld via info@cultuurmarketing.nl.

Toeleveranciers van de sector betalen een vergoeding. De kosten van het plaatsen van een case vindt u hier: adverteren op Cultuurmarketing.nl. Via het aanmeldformulier kunt u uw case aanmelden.Voeg als bijlage een Word of PDF document toe met een korte beschrijving van de case die wij kunnen controleren op voldoende kwaliteit. Hierna vragen wij u de gehele beschrijving (maximaal 1000 worden) en beeldmateriaal te mailen en wordt de case gepubliceerd.

Inhoud van een case
Belangrijke punten die in de uitwerking van uw case terug dienen te komen zijn:

– De beginsituatie
– Doelstellingen en uitgangspunten
– Budget
– Uitwerking
– Behaalde resultaten
– Indien beschikbaar: beeldmateriaal