Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Een gerichte campagne en duidelijke persona’s: de koninklijke heropening van Museum Prinsenhof Delft
13 jun 2015
Museum Prinsenhof Delft staat bekend als ‘het museum met de kogelgaten’, maar sinds de ingrijpende vernieuwing in 2014 streeft het museum ernaar veel meer te zijn dan dat. De heropening van het museum werd dan ook groots gevierd en met omvangrijke marketing- en communicatiecampagnes onder de aandacht gebracht. Met de marketingcampagne die Museum Prinsenhof voor deze gelegenheid uitzette, deden ze mee aan de Gouden Struis 2015.