Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Met een tattoo naar het theater: de campagne van De Nieuwe Kolk
28 jun 2015
Landelijk gezien kopen steeds minder mensen kaartjes voor het theater in de voorverkoop. Theater De Nieuwe Kolk uit Assen bedacht een bijzondere tattoo-actie om het publiek te stimuleren júist in de voorverkoop al tickets aan te schaffen. Met deze originele marketingcampagne deed het theater mee aan de Gouden Struis 2015, de prijs voor de beste culturele marketingcase.