Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Innovatief prijsbeleid: Rotterdamse Schouwburg introduceert Sirene Sale
24 mei 2012
De Rotterdamse Schouwburg wilde in 2009 meer bezoekers trekken. Uit publieksonderzoek bleek dat prijs een belemmering is om “iets nieuws” uit te proberen. Daar zat maar een ding op vonden ze in Rotterdam: een kortingsactie. Met deze case voor de 'Sirene Sale' won de Rotterdamse Schouwburg de marketingprijs de Gouden Struis '11.