Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Onderzoeksrapport: checklist crowdfunding voor musea
5 jun 2013
In samenwerking met de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht publiceren we op Cultuurmarketing.nl maandelijks de resultaten van een uniek, inspirerend of vooruitstrevend onderzoek van een kunst & economie student. Met deze samenwerking maken we waardevolle resultaten van de scripties van HKU studenten toegankelijk voor een grote groep cultuurmarketeers in Nederland.
Door Hogeschool voor de kunsten Utrecht
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.