Cultuurmarketing Awards

De Cultuurmarketing Awards zijn de prijzen voor de beste marketingcases in de kunst- en cultuursector. Met de prijzen stimuleren en belonen we effectieve, inspirerende en innovatieve marketingcases binnen de sector .

De Cultuurmarketing Awards vinden iedere twee jaar plaats. De uitreiking van deze editie vindt plaats op 27 juni 2019 in TivoliVredenburg te Utrecht.

Voor de editie van 2019 kunnen cases worden ingestuurd die zijn uitgevoerd in het culturele seizoen 2017 – 2018 (van september 2017 tot en met augustus 2018) of 2018 – 2019 (september 2018 tot juni 2019). Alle cases die worden ingestuurd, dingen mee met de prijs en worden beoordeeld door een professionele vakjury.

De winnaars van 2017:

Branddoctors Merk & Experience Award:
Luxor Theater Rotterdam – Rebranding

Centercom Campagne Award:
Naturalis – Heel Nederland in de ban van T. rex

Cultuurmarketing Publieksprijs:
Luxor Theater Rotterdam – De Marathon

Persbericht over de editie en winnaars van de Cultuurmarketing Awards 2017.
Alle artikelen over de Cultuurmarketing Awards 2017.

De winnaar van 2015:

We Are Public – Ledenwervingscampagne

Persbericht over de editie en winnaar van de Cultuurmarketing Awards 2015.
Alle artikelen over de Cultuurmarketing Awards 2015.