Cultuurmarketing Jaarboek 2019
door op 03-07-2019 13:29ARTIKELMarketingcommunicatie

Cultuurmarketing Jaarboek 2019: 40 pagina’s kennis en inspiratie

Cultuurmarketing Jaarboek 2019Het Cultuurmarketing Jaarboek is een e-book dat bestaat uit 40 pagina’s aan kennis en inspiratie over marketing, communicatie en ondernemerschap in de cultuursector. In dit digitale naslagwerk vind je een overzicht van de vakinhoudelijke artikelen, interviews en praktijkcases uit het vorige jaar die je niet gemist mag hebben. Het e-book is zodanig vormgegeven dat het perfect wegleest op je tablet, e-reader of computer.

Deze maand publiceren we de vierde editie van het Cultuurmarketing Jaarboek, met onder andere praktijkcases van TivoliVredenburg en Museum Boijmans Van Beuningen en interviews met Ilse Wetselaar (Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem) en maker Merlijn Twaalfhoven.

Deze fraai vormgegeven publicatie boordevol tips en trucs voor iedereen die zich bezighoudt met de verbinding tussen kunst, cultuur, erfgoed en publiek telt 40 pagina’s en is exclusief beschikbaar voor Cultuurmarketing leden. Word daarom voor 31 juli lid met 50% korting en krijg het gloednieuwe Jaarboek cadeau!

 

Ben je al betalend Cultuurmarketing lid? Bekijk dan (na inloggen met jouw persoonlijke account) hier het Jaarboek 2019.

Preview Cultuurmarketing Jaarboek

Preview Cultuurmarketing Jaarboek

SaveSave