Cultuurmarketing onderzoek 2015
door op 2 dagen geledenARTIKELMarketingcommunicatie

Doe mee met het jaarlijkse Cultuurmarketing onderzoek

Cultuurmarketing doet jaarlijks onderzoek naar de stand van zaken in de cultuurmarketing sector en de kennisbehoefte van marketeers. Hiermee maakt Cultuurmarketing trends en ontwikkelingen binnen de sector zichtbaar. We nodigen alle marketeers en andere professionals met marketing en/of communicatie in het takenpakket uit om deel te nemen aan dit onderzoek. Deelname is mogelijk tot en met woensdag 23 mei en kan via deze link

Marketing in de culturele sector heeft in de afgelopen jaren een professionalisering ondergaan. Cultuurmarketing vindt het daarom belangrijk om ieder jaar de stand van zaken binnen de sector te onderzoeken.

De enquête is bedoeld voor marketeers en andere professionals met marketing en/of communicatie in het takenpakket die momenteel werkzaam zijn bij een bedrijf, instelling, koepel, fonds of overheid in de sector: cultuur, entertainment, toerisme of creatieve industrie. De resultaten worden in september 2017 gepubliceerd op Cultuurmarketing.nl.

Het invullen van de enquête neemt tussen de 5 en 10 minuten in beslag en is mogelijk tot en met dinsdag 23 mei 2017.

 

Bekijk hier de resultaten van 2016, 2015 en 2014.