Cultuurmarketing voor toeleveranciers
Aan toeleveranciers van de sector bieden we verschillende mogelijkheden om onze doelgroep van marketeers, communicatiemedewerkers, beslissers en creatieven te bereiken en te ontmoeten.

Naast traditionele advertentiemogelijkheden als banners en nieuwsbriefvermeldingen bieden we diverse mogelijkheden om een dienst of product op inhoudelijke wijze onder de aandacht te brengen van onze doelgroep. Voorbeelden hiervan zijn advertorials, artikelen, downloads (zoals onderzoeken en whitepapers) en zichtbaarheid op onze events.

Cultuurmarketing als mediapartner
Congressen, events en andere bijeenkomsten voor cultuurmarketeers kunnen we onder de aandacht brengen van onze doelgroep via (inhoudelijke) vooraankondigingen, nieuwsbrieven en social media. Een uitgebreidere variant is de ‘Cultuurmarketing special’. Voor aanvang promoten en kondigen we het het event aan en tijdens en na afloop doen we verslag aan onze duizenden volgers via onze site en social media. In het verleden maakten we specials voor onder andere: Congres Podiumkunsten, DISH en Noorderslag.

Informatie & contact
Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met:

Hilde Smetsers
E: hilde@cultuurmarketing.nl