dagstage
door op 27-06-2019 11:30ARTIKELHuman

Nooit te oud om te leren, inspireer en leer met een Dagstage

Wil jij eens een dagje meelopen en leren van vakgenoten buiten je eigen sector? Het nieuwe initiatief Dagstage brengt mensen en organisaties die een dag willen kijken in de keuken van een andere organisatie met elkaar in verbinding. Het doel van Dagstage is om mensen en organisaties te stimuleren om van elkaar te leren en inspiratie op te doen. Voor de tweede testfase is Dagstage op zoek naar pilot deelnemers in de kunst en cultuursector. 

Dagstage is een initiatief van Stephan Fellinger (oprichter Spinawards en juryvoorzitter van de Cultuurmarketing Awards) en Marco Derksen (oprichter Marketingfacts). Vanuit de gedachte van ‘een leven lang leren’ ontwikkelden zij Dagstage. Inmiddels is de eerste pilotfase achter de rug en start fase twee. Daaraan kunnen maximaal honderd deelnemers meedoen.

Omdat wij de doelstellingen van Dagstage van harte ondersteunen en het belangrijk vinden om een brug te slaan tussen de kunst- en cultuursector en het bedrijfsleven, starten wij een samenwerking met Dagstage. Als professional werkzaam in de kunst- en cultuursector kan je meedoen aan Dagstage. Om de balans te waarborgen, is er in deze pilotfase alleen plek voor mensen en organisaties die zowel een dagstage aanbieden als vragen. Ook zelfstandige professionals kunnen een dagstage aanbieden. Hoe je een dagstage precies invult, laat Dagstage over aan de vrager en aanbieder die daar samen vooraf afspraken over maken. Als stageloper maak je een kort verslag, zodat iedereen leert van jouw ervaringen als deelnemer.

Wil je meedoen, of heb je nog vragen over een mogelijke (gratis) deelname aan Dagstage? Stuur dan een mail naar Stephan Fellinger. Laat ook weten in de e-mail waarom je mee wil doen. 

Fotocredit: Pexels