Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Hoe gaan marketeers om met de gevolgen van de coronacrisis?
Culturele sector in gevaar
9 apr 2020
Begin april bracht Cultuurmarketing vier marketeers online samen om te praten over de impact van de coronacrisis. De groep ging in gesprek over de gevolgen voor de organisatie waarbinnen zij werkzaam zijn. Welke belangrijke vragen komen momenteel bovendrijven en hoe wordt daar vanuit verschillende culturele organisaties op ingespeeld?
Door de redactie
Fotografie
013 Poppodium
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.