door op 20-06-2013 13:45ARTIKEL

Doe mee met het Cultuurmarketing onderzoek 2013

Cultuurmarketing is belangrijker dan ooit. Niet alleen vanwege bezuinigingen en crisis, maar juist ook omdat het vakgebied volop in beweging is. Nieuwe trends, ontwikkelingen en (technische) mogelijkheden volgen elkaar in rap tempo op.

Vanuit Cultuurmarketing.nl willen we graag in kaart brengen wat de actuele ontwikkelingen in het vakgebied zijn en wat de kennisbehoefte van cultuurmarketeers is. Dit doen we met ons jaarlijkse Cultuurmarketing onderzoek. Het onderzoek van dit jaar richt zich op drie pijlers: de persoonlijke kennisbehoefte van cultuurmarketeers, de belangrijkste marketingkanalen waar de sector het komende jaar op inzet en de invloed van de crisis.

Het invullen neemt ongeveer 10 minuten in beslag en is tot en met woensdag 10 juli mogelijk via de volgende link:
https://dynamic-concepts.socratos.net/direct/cultuurmarketing

Het onderzoek wordt uitgevoerd door Dynamic Concepts consultancy i.s.m. Cultuurmarketing.nl, EM-Cultuur en We Cross. De resultaten worden deze zomer gepubliceerd op Cultuurmarketing.nl en gebruikt om het activiteitenprogramma (cases, events, cursussen en kennisdeling) van Cultuurmarketing in de periode 2013 – 2014 in te vullen.

Neem voor vragen over het onderzoek contact op met onderzoek@cultuurmarketing.nl

Fotocredit: http://www.flickr.com/photos/jakecaptive/