topics:
Inspiratiemiddag Datagedreven Marketing
EVENTDonderdag, 12 April 2018 | 13:30 - 16:30

Save the date: inspiratiemiddag datagedreven marketing

Voor zowel grote als kleine culturele organisaties biedt datagedreven marketing voordelen om gerichter te communiceren met (potentieel) publiek. Door relevante data over publiek te verzamelen kan je beter inspelen op de behoeftes van je publiek, maar ook de motieven en drempels voor bezoek. Tijdens deze inspiratiemiddag laten we door middel van aansprekende praktijkvoorbeelden zien wat datagedreven marketing kan opleveren. 

Uit het Cultuurmarketing Onderzoek 2017 onder ruim 550 Nederlandse marketeers kwam datagedreven marketing en aanverwante onderwerpen prominent naar voren. Op deze inspiratiemiddag nodigen we verschillende sprekers en experts uit om hun kennis te delen. De focus ligt niet op het technische aspect, maar op de kansen die data biedt om (nieuw) publiek te bereiken en te binden.

Het doel van de middag is om nieuwe ideeën op te doen voor de strategische en praktische inzet van datagedreven marketing. Meld je nu alvast aan.

Programma

Het programma voor deze middag wordt op dit moment ontwikkeld en binnenkort aangevuld op deze pagina. 

Heb je ideeën voor experts op het gebied van datagedreven marketing? Via deze link kan je die insturen.

Praktische informatie en aanmelden

Wanneer: donderdag 12 april 2018.
Tijden: 13:30 – 16:30 uur, exclusief afsluitende borrel.
Waar: n.t.b.
Kosten: leden: 35 euro / regulier: 74 euro. De prijs is exclusief BTW en inclusief consumpties. Dit is een ACMC partnerbijeenkomst.
Deelnemers: maximaal 75.

Loading Winkelwagen wordt bijgewerkt...
LoadingUpdating...

Doelgroep

Het programma van de inspiratiemiddagen is voor marketing- en communicatiemanagers en -medewerkers die werkzaam zijn in de culturele sector. Het doel is om inspiratie op te doen en te leren van elkaar. De learnings verschillen van praktische tips tot inspiratie op strategisch niveau.

Daarnaast leent deze middag zich er ook voor om vakgenoten uit het hele land te ontmoeten. Bezoekers en sprekers zijn werkzaam in verschillende marketing- en communicatiefuncties bij uiteenlopende organisaties: van museum tot theatergezelschap en van overheid tot poppodium.

 

Fotocredit