topics:
Fotocredit: Flickr / CC / 10ch
EVENTDonderdag, 14 December 2017 | 14:30 - 16:30

Gratis kennisbijeenkomst CRM in de cultuursector

Begin 2017 ging de derde en laatste editie van de CRM leergang Get Connected van start. Maar liefst 14 gemotiveerde cultuurmarketeers werken o.l.v. Pieter de Rooij van NHTV Hoger Onderwijs Breda een jaar lang aan het ontwikkelen van een CRM strategie voor hun organisatie. Tijdens deze kennisbijeenkomst delen we de belangrijkste learnings van dit traject met de sector.

Voldoende klantkennis en het optimaliseren van klantrendement en -tevredenheid is een continue uitdaging voor cultuurmarketeers. Klantsegmentatie en CRM bieden de oplossingen hiervoor. Een gedegen CRM strategie versterkt organisaties in marketingslagkracht, ondernemerschap en het genereren van meer eigen inkomsten.

Tijdens deze gratis te bezoeken bijeenkomst delen we de belangrijkste learnings van de CRM leergang met de sector aan de hand van drie cases van de deelnemers van dit jaar. De vierde editie van de CRM leergang Get Connected gaat van start op 15 maart 2018. Deze bijeenkomst is daarom ook uitermate geschikt voor marketeers die mogelijk deel willen nemen aan de nieuwe editie en graag extra informatie daarover willen krijgen. 

Programma

Dr. Pieter de Rooij is hoofddocent van de leergang en verzorgt een korte inleiding op deze middag met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van CRM. Pieter is hogeschooldocent (experience marketing en CRM) en onderzoeker bij NHTV Internationaal Hoger Onderwijs Breda en doet onderzoek naar marketing en consumentengedrag in de cultuursector. Pieter is mede-auteur van het boek ‘Get Connected: CRM in de podiumkunsten’.

De rest van het programma wordt t.z.t. bekend gemaakt.

Doelgroep

Deze bijeenkomst is geschikt voor marketing- en communicatiemanagers en medewerkers die werkzaam zijn in de culturele sector en zich bezig (gaan) houden met klantsegmentatie, CRM en/of data analyse.

Start nieuwe CRM leergang in 2018

De leergang Get Connected is een meerdaagse opleiding die in het teken staat van het ontwikkelen van een CRM strategie. In het voorjaar van 2018 start een nieuwe editie van de CRM leergang Get Connected. De bijeenkomst op 14 december is uitermate geschikt voor marketeers die mogelijk deel willen nemen aan de leergang in 2018 en graag extra informatie daarover willen krijgen. Er is hierbij ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

Praktische informatie en aanmelden

Deze bijeenkomst is gratis toegankelijk. Er is één plaats per organisatie beschikbaar. Voor betalende leden van Cultuurmarketing is er geen beperking in het aantal plaatsen. Meld jezelf aan door hieronder een ticket van €0,00 af te rekenen.

Wanneer: donderdag 14 december 2017.
Tijd: 14:30 – 16:30 uur.
Waar: Het Huis Utrecht (loopafstand vanaf Utrecht Centraal).
Toegang: gratis (één plaats per organisatie voor niet-leden). 

Loading Winkelwagen wordt bijgewerkt...
LoadingUpdating...