topics:
Keukengeheim Cultuurmarketing Culturele Hoofstad Leeuwarden Friesland Fryslân 2018
EVENTMaandag, 4 December 2017 | 15:00 - 17:00

Keukengeheim: Culturele Hoofdstad Leeuwarden-Fryslân 2018

Een Keukengeheim bijeenkomst is een intieme sessie bij organisaties die terugkijken op of vooruitblikken naar een vernieuwend marketingvraagstuk. Het eerstvolgende Keukengeheim vindt op maandag 4 december plaats bij Culturele Hoofdstad Leeuwarden-Fryslân 2018 te Leeuwarden. Marije Jansen (hoofd marketing en communicatie) zet haar deur open om samen met de aanwezige cultuurmarketeers vooruit te blikken naar het jaar waar het Jansen en haar team om te doen is: 2018. 

De Culturele Hoofdstad van Europa is een internationaal cultureel project en één van Europa’s meest ambitieuze evenementen. De marketing van Leeuwarden-Fryslân 2018 wordt uitgevoerd door een team van 30 mensen onder leiding van Marije Jansen. Het team komt voort uit een fusie van drie organisaties: Merk Fryslân, Marketing Leeuwarden en Stichting Kulturele Haadstêd. De organisatie opereert als ‘regie-organisatie’ en voert de overkoepelende marketingcommunicatie uit. Het programma, dat bestaat uit 60 grote projecten en honderden kleinere ideeën, wordt ontwikkeld door culturele instellingen. 

Een intiem kijkje in de marketingkeuken over… 

In dit Keukengeheim deelt Marije Jansen in een intieme setting de marketingstrategie, learnings en uitdagingen waar het marketingteam voor staat. Hierbij heeft zij speciale aandacht voor stakeholdermanagement, wat gezien de vele samenwerkingspartners een belangrijk aspect van haar werk is. Marketinginhoudelijk gaat zij o.a. in op het bedrijven van marketing vanuit een gefuseerde organisatie en de strategie die erop gericht is om vier doelgroepen door de salesfunnel te leiden. 

Onderdeel van de sessie is een brainstorm met de andere aanwezigen over een marketinginhoudelijk vraagstuk vanuit organisatie. Daarnaast is er volop de gelegenheid tot het stellen van vragen. We sluiten af met een rondleiding en borrel. 

Over Cultuurmarketing Keukengeheimen

Deze bijeenkomsten hebben een besloten en interactief karakter: de gedeelde informatie blijft achter gesloten deuren.

Keukengeheimen zijn exclusief voor Cultuurmarketing leden en er zijn slechts 20 plaatsen beschikbaar. Om deze reden vragen we je alleen aan te melden als je er daadwerkelijk bij kan zijn. 

Praktische informatie en aanmelden

Wanneer: maandag 4 december 2017.
Tijd: 15:00 – 17:00 uur, exclusief afsluitende borrel.
Waar: Leeuwarden.
Kosten: deze bijeenkomst is exclusief voor betalende Cultuurmarketing leden en deelname kost 15 euro. De prijs is exclusief BTW en inclusief de afsluitende borrel. Dit is een ACMC partnerbijeenkomst.
Deelnemers: maximaal 20.

Op maandag 6 november (14:00) start de inschrijving. Toewijzing gaat op volgorde van aanmelding: schrijf je dus zo snel mogelijk in!

Loading Winkelwagen wordt bijgewerkt...
LoadingUpdating...

Fotocredit