topics:
Leergang online marketing Cultuurmarketing
EVENTDinsdag, 3 November 2020 – Dinsdag, 9 Maart 2021 | 09:55 - 16:30

Meer succes met online marketing (5 workshops)

Een gedegen online marketingstrategie is niet meer weg te denken in het marketing- en communicatiebeleid van culturele organisaties. En sinds de corona-uitbraak is de focus alleen maar meer op online marketingcommunicatie komen te liggen. E-mailmarketing, social media en online adverteren zijn middelen die vrijwel iedere culturele organisatie inzet. Minstens zo belangrijk is het goed vindbaar zijn in de zoekmachines (SEO) en het analyseren van online resultaten met Google Analytics.

Bij veel instellingen is één persoon of een klein team verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Met de snelheid waarmee online marketing zich ontwikkelt, vereist een goede uitvoering van de online marketing veel kennis van een breed scala onderwerpen. De leergang online marketing bestaat uit vijf trainingsdagen, waarin de basiskennis rondom 5 belangrijke onderdelen van een effectieve online strategie aan bod komt. Je wordt door de beste experts in elk vakgebied bijgespijkerd over de basisvoorwaarden voor een effectieve online strategie, zodat jij het succes van jouw online marketinginspanningen kan vergroten.

Programma

De leergang bestaat uit een bundel van de volgende 5 workshops:

De workshops zijn ook individueel te volgen, maar deelname aan de gehele leergang is voordeliger.

Opbrengst

Deze leergang voorziet je in de basiskennis van online marketing die je in jouw dagelijkse werkzaamheden kunt toepassen. Je bent na deelname in staat om online marketing niet alleen effectiever, maar ook strategischer uit te voeren en resultaten beter inzichtelijk te maken.

Praktische informatie en aanmelden

Data: dinsdag 3 november, 8 december 2020, 12 januari, 2 februari, 9 maart 2021.
Tijden: 10:00 – 16:30 uur.
Waar: Theater Kikker, Utrecht.
Kosten: €1150 (leden) / €1350 (regulier).
De prijs is exclusief BTW en inclusief consumpties, lunch en afsluitende borrel.
Deelnemers: maximaal 10.

Loading Winkelwagen wordt bijgewerkt...
LadenBezig met bijwerken...

Doelgroep

De leergang richt zich op junior en medior marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn in de culturele sector en (mede)verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de online marketingactiviteiten. De leergang richt zich op de basiskennis van verschillende online marketingstrategieën. Wij raden de leergang niet aan voor gevorderden.

Referentie

Melanie van Zweeden, Stimuleringsfonds Creatieve Industrie:
“Ik vond de workshops van Cultuurmarketing erg bruikbaar. In de wereld van social media, e-mailmarketing en Analytics verandert er ieder jaar zoveel, dat het fijn is om up to date te zijn van de laatste ontwikkelingen en de workshops zorgen ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat met de nieuwe toepassingen.”