topics:
Gemeentemuseum Den Haag
EVENTDonderdag, 11 Mei 2017 | 15:30 - 17:00

Presentatie en Q&A met Gijs Meijer (Gemeentemuseum Den Haag)

Een aantal keer per seizoen geven wij het woord aan een vakgenoot. In voorgaande jaren waren dit o.a. Marjolijn Meynen (destijds hoofd marketing Rijksmuseum), Veronique Hoogendoorn (Artis), Karin Sommerer (Stedelijk Museum) en Daniel Neugebauer (Van Abbemuseum). Op 11 mei is de beurt aan Gijs Meijer, hoofd Marketing & Communicatie bij het Gemeentemuseum Den Haag. 

Gijs Meijer is sinds oktober 2010 hoofd Marketing & Communicatie bij het Gemeentemuseum Den Haag. Hij geeft daarbij leiding aan de afdelingen Voorlichting en PR, Marketing, Evenementen en de museumwinkel.

In zijn presentatie vertelt hij hoe het Gemeentemuseum vanuit het merk de marketingstrategie vormgeeft en welke sturingsinformatie het marketingteam gebruikt om beleid en strategie verder te ontwikkelen. Ook gaat hij met de aanwezigen graag het gesprek aan over de grenzen van marketing. Zijn er grenzen? Waar ontmoeten marketing en inhoud elkaar? Waar versterken ze elkaar en waar werken ze elkaar tegen?   

Deze sessie is ook open voor marketeers uit andere branches dan de museumsector, zodat we elkaar kunnen inspireren en van elkaar kunnen leren.

Praktische informatie en aanmelden

Wanneer: donderdag 11 mei 2017.
Tijden: 15:30 – 17:00 uur.
Waar: Gemeentemuseum Den Haag.
Kosten: leden: 35 euro / regulier: 60 euro. De prijs is exclusief BTW en inclusief consumpties en afsluitende borrel. Dit is een ACMC partnerbijeenkomst.

Loading Winkelwagen wordt bijgewerkt...
LoadingUpdating...