Cultuurmarketing Jaarboek 2018
door op 17-04-2018 09:00ARTIKELMarketingcommunicatie

Cultuurmarketing Jaarboek 2018: ruim 35 pagina’s kennis en inspiratie

Jaarboek Joep van LieshoutHet Cultuurmarketing Jaarboek is een e-book dat bestaat uit ruim 35 pagina’s aan kennis en inspiratie over marketing, communicatie en ondernemerschap in de cultuursector. In dit digitale naslagwerk vind je een overzicht van de vakinhoudelijke artikelen, interviews en praktijkcases uit 2017 die je niet gemist mag hebben. Het e-book is zodanig vormgegeven dat het perfect wegleest op je tablet, e-reader of computer.

Deze maand publiceren we de derde editie van het Cultuurmarketing Jaarboek, met onder andere praktijkcases van Nationale Opera & Ballet, Naturalis en De Effenaar en interviews met Fiscal Peters (IFFR) en Joep van Lieshout (kunstenaar).

Deze fraai vormgegeven publicatie boordevol tips en trucs voor cultuurmarketeers telt meer dan 35 pagina’s en is exclusief voor Cultuurmarketing leden. Word daarom deze maand lid met 50% korting in het eerste jaar en krijg het Jaarboek cadeau!

 

Ben je al betalend Cultuurmarketing lid? Bekijk dan (na inloggen met jouw persoonlijke account) hier het Jaarboek 2018.

Preview Cultuurmarketing Jaarboek

Preview Cultuurmarketing Jaarboek