Cultuurmarketing Jaarboek 2017 e-book publicatie
door op 01-02-2017 09:00ARTIKELInnovatie

Cultuurmarketing Jaarboek 2017: ruim 30 pagina’s kennis en inspiratie

Jaarboek Lucas de ManHet Cultuurmarketing Jaarboek is een e-book dat bestaat uit ruim 30 pagina’s aan kennis en inspiratie over marketing, communicatie en ondernemerschap in de cultuursector. In dit digitale naslagwerk vind je een overzicht van de beste vakinhoudelijke artikelen, interviews en praktijkcases uit 2016. Het e-book is zodanig vormgegeven dat het perfect wegleest op je tablet, e-reader of computer.

In 2015 is de eerste editie van het Cultuurmarketing Jaarboek met enthousiasme door onze leden ontvangen. Deze maand publiceren we de editie van 2017, met onder andere praktijkcases over De Melkweg, het Stedelijk Museum en Zwolse theaters en interviews met Sandra Broeren (Boijmans van Beuningen) en Lucas De Man (theatermaker en presentator).

Deze fraai vormgegeven publicatie boordevol tips en trucs voor cultuurmarketeers telt meer dan 30 pagina’s en is exclusief voor Cultuurmarketing leden. Word daarom deze maand lid met 50% korting in het eerste jaar en krijg het Jaarboek cadeau!

 

Ben je al betalend Cultuurmarketing lid? Bekijk dan (na inloggen met jouw persoonlijke account) hier het Jaarboek 2017.

Preview Cultuurmarketing Jaarboek

Preview Cultuurmarketing Jaarboek