door op 08-05-2014 13:35ARTIKELMarketingcommunicatie

Kunst en vliegwerk: symposium over musea, jongelui en nieuwerwetsigheden

N8 verbindt al 15 jaar jongeren aan musea en ter gelegenheid van dit jubileum organiseert de organisatie achter Museumnacht Amsterdam op woensdag 28 mei het symposium Kunst & Vliegwerk in EYE Filmmuseum Amsterdam.

Met 15 jaar ervaring heeft N8 veel ervaring en kennis over jongerenmarketing voor musea en culturele instellingen. Het symposium staat in het teken van onder andere online innovatie, trends, jongerencommunicatie, cultureel ondernemerschap en samenwerken.

In pitches, presentaties, workshops en paneldiscussies komt alles over de leefwereld van jongeren, nieuwe vormen van samenwerken, virtual reality in musea, trends en suggesties voor nieuw gebruik van social media aan bod.

De volgende personen en instellingen maken deel uit van het programma:
Susanne de Boer (Rabobank Amsterdam), Melle Daamen (dir. Stadsschouwburg Amsterdam), Max van Engen (DMO, Gemeente Amsterdam), Jacqueline Grandjean (dir. Oude Kerk), Dorine van Kampen (Stedelijk Museum), Radna Rumping (non-fiction), Michiel van Iersel (non-fiction), Steph Scholten (dir. UvA Erfgoed), Max Meijer (TiMe), Britte Sloothaak (Stedelijk Museum), Het Volkshotel, Roy Cremers (Voordekunst), Ellen Anthoni (Trendwolves), Curated.nl, Festina Lente Collective, Diederik Broekhuizen, Diederik Veelo (Ambassadors LAB).

Het volledige programma en kaarten zijn online beschikbaar op de n8 site.