Cultuurmarketing is de community voor iedereen die publiek verbindt met kunst, cultuur en erfgoed. Samen met ruim 900 leden werken we gedreven aan een sterkere kunst- en cultuursector. Via Cultuurmarketing.nl, nieuwsbrieven en social media bereikt Cultuurmarketing een groot gedeelte van de marketeers, beslissers en ZZP-ers die werkzaam zijn in de kunst- en cultuursector.

We nodigen leveranciers van diensten en producten aan de kunst- en cultuursector van harte uit om bij te dragen aan Cultuurmarketing. Dat kan op de volgende manieren.

Word lid

Leden profiteren van alle kennis, inspiratie en het netwerk waar Cultuurmarketing voor staat. Het bureaulidmaatschap is speciaal ontwikkeld voor bedrijven die diensten of producten aan de kunst- en cultuursector leveren. Hieronder vallen bijvoorbeeld internet- en ontwerpbureaus, adviesbureaus, organisatiebureaus en leveranciers van CRM of ticketoplossingen.

Met een lidmaatschap kan je samen met collega’s op regelmatige basis Cultuurmarketing bijeenkomsten bezoeken. Zo kom je in contact met professionals van kunst-, cultuur- en erfgoedinstellingen en blijf je up to date van de laatste ontwikkelingen in de sector. Ook profiteren bureaus van alle andere voordelen van het Cultuurmarketing lidmaatschap, zoals het Jaarboek en toegang tot de ledensectie. Tot slot word je opgenomen in de bureau index: het overzicht voor culturele organisaties die bureaus zoeken met kennis en kunde én hart voor de cultuursector.

Alle informatie en de voordelen van het bureaulidmaatschap vind je op deze pagina. Mocht je vragen hebben of willen overleggen over het lidmaatschap, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Presenteer een case

Op onze website presenteren we een rijk archief van praktijkcases. In deze artikelen wordt de totstandkoming en het resultaat van projecten van of voor culturele instellingen beschreven. De cases behoren tot de best gelezen artikelen op Cultuurmarketing.nl en zijn voor bureaus de perfecte manier om de uitwerking en resultaten van projecten te presenteren. Neem voor meer informatie over de werkwijze en kosten contact met ons op.

Schrijf je in op de bureau nieuwsbrief

Naast de reguliere nieuwsbrief stuurt Cultuurmarketing eens per kwartaal een speciale nieuwsbrief voor bedrijven. Daarin wordt je op de hoogte gehouden van specifieke informatie van Cultuurmarketing voor leveranciers aan de kunst- en cultuursector. Meld je hier aan voor de bedrijven nieuwsbrief.