door op 07-07-2009 20:44ARTIKELOnline marketing

Must reads week 27

http://farm4.static.flickr.com/3411/3433170283_66423833d6_m.jpg

New video: Music 2.0 in 90 seconds (Media Futurist Gerd Leonhard legt in 90 seconden zijn visie over Muziek 2.0 uit)

Designing recommendation systems that go beyond ‘You’ll like this‘ (Hoe ontwikkel je een aanbevelingssysteem voor musea)

Social media draaien niet om jou (over marketing via sociale media)

Hoe ontwikkel je het museum van de toekomst? (Interessante discussie over het Nationaal Historisch Museum als innovatief online museum)

De verschillende gezichten van storytelling (een overzicht van de belangrijkste toepassingen en voordelen van (transmedia) storytelling)

Omgedraaide Social marketing: het ‘Muggen zijn Kut’ imperium. (Deze Hyves groep verdient geld met ‘Muggen zijn Kut’

Column: Innovatiegeld moet naar internetsector (overtuigend betoog over het rapport van de Comissie Brinkman)

Spotify plant uitbreiding naar video (deze veelbelovende muziekstreaming dienst wil uitbreiden naar video)

Photocredit: helgasms!