door op 06-08-2009 20:36ARTIKEL

Must reads week 30 & 31

Museumadvies op je Facebook (MoMa in New York adviseert je welke exposities je deze zomer moet bekijken op basis van je Facebook profiel)

Van den Ende bedrijf toont nieuwe vorm webreclame (Het Duitse Smartclip denkt een nieuwe vorm van internetreclame te introduceren met zijn ‘Smartspot’, een interactieve commercial rondom online videoclip)

Merken die aan social media doen, zien 18% omzetstijging (Uit onderzoek blijkt dat bedrijven die intensief contact onderhouden met hun doelgroep via sociale media de laatste 12 maanden een gemiddelde omzetgroei van 18% kenden)

VARA: Beleef de nieuwe site (Edwin Valent geeft een toelichting op de nieuwe site van de VARA)

Een op drie Lowlandsbezoekers moet aan de mobiele app (Lowlands zet al enkele jaren een mobiele applicatie in, de applicatie van dit jaar heeft extra mogelijkheden zoals een buddyfinder)

Buma Stemra maakt tarieven webcasts op doelsites bekend (De nieuwe tarieven zijn bekend gemaakt en dat zorgt voor veel discussie)

Community gives early feedback on marketing concepts (een nieuw co-creatie platform waar het publiek de concepten van marketeers, designers en andere creatieven voorziet van feedback)

Nieuwe website e-cultuur Vlaamse overheid (De website e-cultuur is volledig vernieuwd)

Toveren met maandverband (Een vernieuwende printcampagne met Augmented Reality van Always)

Layar: ervaar een nieuwe wereld met de mobiele telefoon (video interview met Maarten Lens-FitzGerald over de eerste mobiele Augmented Reality browser. Mooi product!)

Photocredit: Yahel Aheram