Laatste artikelen: FOAM

Welke social media gebruikt jouw doelgroep?
door: Susanne van der KraanMarketingcommunicatie

Welke social media gebruikt jouw doelgroep?

Twee jaar geleden publiceerden we een artikel over de verschillende gebruikersgroepen van verschillende online netwerken. Met het oog op de aankomende inspiratiemiddag online marketing, waar sprekers van binnen en buiten de... Lees verder

Toepassing van SEO voor goede resultaten in een zoekmachine
door: Tessel StamOnline marketing

Drie tips voor SEO op culturele websites

Hoe krijg je meer bezoekers vanuit Google op je website? Op veel websites staat over een onderwerp soortgelijke informatie, maar de bezoekersaantallen vanuit zoekmachines zijn toch heel uiteenlopend. Dit heeft te maken met... Lees verder

Case FOAM
CASEOndernemerschap

Foam: succes met (inter)nationale partnerships

Samenwerken is essentieel in de culturele sector. Foam Fotografiemuseum Amsterdam tilt het organiseren van partnerships naar een hoger plan en kijkt verder dan de eigen exposities binnen de muren van het museum in Amsterdam.... Lees verder

Publiek Souk 2014
door: Nikki van StipdonkMarketingcommunicatie

De basislessen van jongerenmarketing

Uit het Cultuurmarketing onderzoek 2014 blijkt dat veel culturele projecten en organisaties het doel hebben om een (nieuwe) jonge(re) doelgroep te bereiken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat we weten is dat het... Lees verder