Laatste artikelen: Rijksmuseum

Jongeren Merkenonderzoek Hendrik Beerda
door: redactieMarketingcommunicatie

Culturele uitjes met het gezin: moeder beslist

Het Jongeren Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy wijst uit dat het initiatief voor een cultureel uitje met het gezin veel vaker van moeders dan van vaders komt. Bij de moeders scoren vooral uitjes naar het... Lees verder

Welke social media gebruikt jouw doelgroep?
door: Susanne van der KraanMarketingcommunicatie

Welke social media gebruikt jouw doelgroep?

Twee jaar geleden publiceerden we een artikel over de verschillende gebruikersgroepen van verschillende online netwerken. Met het oog op de aankomende inspiratiemiddag online marketing, waar sprekers van binnen en buiten de... Lees verder

Digitale ontwikkelingen in museumland

Het begint mij nu echt op te vallen dat ze in museumland de digitale snelweg eindelijk weten te vinden. Want het heeft even geduurd, de vraag is dan wel waar ligt dit aan? Komt dit door dat musea voornamelijk gebruik maken... Lees verder