Laatste artikelen: Van Gogh Museum

door: redactieInnovatie

Maak kennis met Cas Boland (Van Gogh Museum)

In de aanloop naar de Cultuurmarketing Awards op 15 juni stellen we de elf genomineerden voor de marketingprijs voor. Dit zijn de organisaties die kans maken op de Branddoctors Merk & Experience Award, de Centercom... Lees verder

Jongeren Merkenonderzoek Hendrik Beerda
door: redactieMarketingcommunicatie

Culturele uitjes met het gezin: moeder beslist

Het Jongeren Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy wijst uit dat het initiatief voor een cultureel uitje met het gezin veel vaker van moeders dan van vaders komt. Bij de moeders scoren vooral uitjes naar het... Lees verder

6 prikkelende neuromarketing voorbeelden
door: redactieInnovatie

5 prikkelende neuromarketing voorbeelden

Neuromarketing bestudeert de werking van emoties en de invloed daarvan op onze beslissingen en denkwijze. Eerder schreven we al over verschillende neuromarketingtechnieken. Benieuwd hoe deze technieken in de praktijk... Lees verder

7 do’s & don’ts van livestreaming
door: redactieOnline marketing

7 do’s & don’ts van livestreaming

Online videomarketing, er is geen ontkomen aan. In 2016 werden vloggers steeds zichtbaarder in de traditionele media en ook in 2017 blijft het belang van online videomarketing toenemen. Livestreaming is een van de meer... Lees verder

samenwerken
door: redactieOndernemerschap

Slimme samenwerkingen binnen de culturele sector

Samenwerkingen zijn er in vele soorten en maten. Op verschillende niveaus, op structurele en incidentele basis, binnen diverse disciplines, met verschillende bedrijfstakken, en vanuit overeenkomende of verschillende... Lees verder