Het doel dat Cultuurmarketing en onze partners en sponsoren bindt, is het versterken van de kunst- en cultuursector. Cultuurmarketing werkt momenteel aan de volgende projecten samen met deze partners:

Cultuurmarketing Awards

Tijdens de Cultuurmarketing Awards worden prijzen voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. De Awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de cultuursector. Daarnaast heeft de prijs als doel om kennisdeling over marketingstrategieën te stimuleren. De Cultuurmarketing Awards zijn niet mogelijk zonder een bijdrage van onze sponsoren en partners.

Branddoctors

Logo BranddoctorsBranddoctors helpt merken en organisaties om hun authentieke kern te verbinden met behoeften en dilemma’s van de klant. Branddoctors maakt tastbaar waar het merk voor staat, en hoe merken die belofte kunnen waarmaken. In een context van het business model van nu én straks.

Centercom

Centercom is ruim 16 jaar actief als buitenreclame-exploitant. De reclameobjecten van CentercomCentercom vormen tezamen een groot landelijk gespreid medianetwerk. Met dit netwerk biedt Centercom adverteerders de kans om direct met hun doelgroep te communiceren. Met ruim 36.000 A0-vlakken in Nederland bedient Centercom zowel (inter)nationale merken als landelijke én lokale culturele instellingen van succesvolle buitenreclamecampagnes.

Smart Connections

Smart ConnectionsSmart Connections is een customer engagement agency. Smart Connections helpt grote en kleine organisaties in consumentenmarkten (b2c), business-to-business (b2b), overheid en not-for-profit van strategie tot realisatie bij het realiseren van waardevollere klantrelaties. Smart Connections biedt full-service ondersteuning bij het realiseren van relevante 1:1 klantcontactprogramma’s.

CRM leergang Get Connected

De leergang Get Connected is een meerdaagse opleiding die in het teken staat van het ontwikkelen van een Customer relationship management (CRM) plan. De leergang is de enige CRM opleiding die speciaal ontwikkeld is voor culturele organisaties zoals podiumkunsteninstellingen en musea.

VSBfonds

vsbfonds-pay-off-webHet VSBfonds ondersteunt initiatieven die bijdragen aan een samenleving waarin iedereen actief meedoet, zich betrokken voelt en de kans heeft persoonlijk en maatschappelijk te groeien. Het fonds is actief op drie gebieden: Mens & Maatschappij voor sociale initiatieven die meedoen als doel hebben, Kunst & Cultuur voor plannen waardoor meer mensen kunnen genieten van kunst en cultureel erfgoed en Beurzen voor studenten die in het buitenland verder willen studeren of onderzoek doen. Het fonds steunt projecten met geld, kennis, ervaring en een professioneel netwerk. Sinds 2015 ondersteunt het VSBfonds de leergang Get Connected: CRM in de cultuursector van Cultuurmarketing.

NHTV Hoger Onderwijs Breda

NHTVNHTV Breda is een middelgrote, niet-particuliere instelling voor internationaal hoger onderwijs met vier locaties in Breda, zo’n 7.700 studenten uit meer dan 60 landen en bijna 700 medewerkers. NHTV is sterk internationaal georiënteerd en ontwikkelt onderwijs en kennis vanuit de thema’s cross-cultural understanding, social responsibility, imagineering en ondernemerschap. Pieter de Rooij is hoofddocent van de leergang en als onderzoeker en docent experience marketing verbonden aan de NHTV Internationaal Hoger Onderwijs Breda.