door op 01-12-2009 10:45ARTIKELOnline marketing

Presentatie 'the Art of Online Branding'

In de afgelopen weken gaf ik 2 keer de workshop ‘The art of online branding’ voor TalentNU en de Kamer van Koophandel. TalentNU wordt gefinancierd door de Gemeente Utrecht en begeleidt jonge startende ondernemers (gratis) in het opstarten van hun onderneming op gebied van kunst/cultuur. Het doel hiervan is om per jaar ongeveer 25 jongeren op te leiden tot ondernemers.

Gisteren gaf ik de workshop voor 35 deelnemers aan de cursus ‘Let’s do it, de kunst van Creatief Ondernemen’ die wordt georganiseerd door de Kamer van Koophandel.

In beide groepen zat een divers gezelschap van creatief ondernemers die online branding willen inzetten om zichzelf en hun bedrijf op internet te profileren met als doel het genereren van leads en opdrachtgevers. Beide keren ben ik ingegaan op alle tools en sociale media die er zijn en de manieren waarop je deze als bedrijf of organisatie kan inzetten voor online branding. Beide keren was de interactie groot, werd er aan opdrachten gewerkt en was de organisatie heel enthousiast over de output van de workshop.

Bij deze nogmaals de presentatie:

Hilde Smetsers

Geschreven door Hilde Smetsers

Hilde Smetsers is mede-oprichter en directeur van Cultuurmarketing. Het is Hilde’s missie om de kunst- en cultuursector te versterken.