door op 09-04-2010 15:41ARTIKEL

Redactiestatuut Cultuur Marketing Professionals

Cultuur Marketing Professionals wil graag kennis uitwisselen met marketeers in de culturele sector en interessante discussies aan gaan. Dit gebeurt zowel op deze weblog, als via de LinkedIn-groep. De beste discussies uit de groep komen terug op de website.

Helaas verschijnen er op de LinkedIn-groep van Cultuur Marketing Professionals regelmatig berichten met een puur commerciele insteek, zoals promotiepraatjes om meer bezoekers naar een event of website te krijgen. Cultuur Marketing Professionals wil zich niet profileren als een reclamebord! We verzoeken dus om geen (directe) promotie te plaatsen, maar open discussies aan te gaan met de andere leden. De reclameberichten in de LinkedIn-groep zullen door de redactie worden verwijderd.

Dat betekent echter niet dat er geen plek is voor deze berichten! Berichten van bovenstaand kaliber kunnen als nieuws-, persbericht of advertorial gemaild worden naar de redactie van Cultuur Marketing Professionals. De redactie besluit dan al dan niet over te gaan tot plaatsing op het weblog. Dit alles doen we om een sterker platform te zijn waar meer kennis wordt gedeeld voor en door cultuur marketeers. Lees hier meer over het plaatsen van een advertorial.