door op 07-10-2009 15:27ARTIKEL

Must reads week 39 & 40

Jongeren 2009: uitgesteld kijken is hip (Enkele resultaten van het jongerenonderzoek 2009)

Noordbrabants Museum weer op Google Earth (Het Noordbrabants Museum is het eerste museum ter wereld dat van buiten en van binnen in detail op Google Earth is te zien)

How I Connect with Thousands of People in 7 Minutes A Day (Handige tips om tijd te besparen met sociale media activiteiten)

Televisie in de toekomst (De mediawereld verandert in hoog tempo en ook de mogelijkheden van het traditionele televisiescherm in de huiskamer)

Another exclusivity paradox: secret gardens, hidden museums (Over wat ervoor zorgt dat je je welkom voelt op een locatie)

The next 5 years in social media (De presentatie van mediafuturist Gerd Leonhard op Picnic 2009)

Handleiding voor non-ficitie transmedia (deel 1) (De journalistiek moet zichzelf opnieuw uitvinden om zinvol te blijven in de associatiemaatschappij)

Nederlandse start-up negeert klassieke uitgeverswereld (Over een nieuw co-creatie platform voor schrijvers)

100 ways to use Twitter in your library (100 tips over het inzetten van Twitter voor bibliotheken)

Robert Lommers adviseur nieuwe media RaboBank Utrecht over bloggen, sociale

Internettelevisie wordt volwassen (interessant en uitgebreid artikel met veel voorbeelden over internet televisie)

Concerten voor young professionals (het concertgebouw in Amsterdam komt met Tracks, een nieuw label voor young professionals)

Facebook wint aan populariteit (Het gaat er al een tijdje over, gaat Facebook Hyves verslaan? Nieuwe cijfers die het tegendeel bewijzen)

Photocredit: jonno259