door op 05-10-2010 15:08ARTIKELOnline marketing

Theater aan de Parade lanceert online VIP-campagne

Theater aan de Parade lanceert vanaf 30 september t/m 31 oktober een online campagne waarmee VIP arrangementen voor acht verschillende genres te winnen zijn. De boodschap die Theater aan de Parade hiermee wilt overbrengen is: ‘Iedereen is welkom, iedereen is VIP: artiest en bezoeker staan samen in de schijnwerpers.’ Het theater zet sociale media in om de campagne interactief te maken.

VIP-lijst
De bedoeling is dat bezoekers zo veel mogelijk gasten op hun VIP-lijst verzamelen. Degene met de grootste VIP-lijst wint een VIP-avond uit voor acht personen. Deze avond bestaat uit de rode loper, een gratis voorstelling met champagne en een meet & greet me de cast van de desbetreffende voorstelling.

Sociale media
Zelf communiceert Theater aan de Parade deze campagne op Hyves, LinkedIn en Twitter. Hiermee hopen ze bezoekers te activeren hun VIP-lijst zo groot mogelijk te maken. Theater aan de Parade heeft voor deze campagne een speciale webpagina aangemaakt: www.vipaandeparade.nl Hier is meer informatie te vinden over wat bezoekers precies kunnen winnen en wat ze hiervoor moeten doen. Via deze website kunnen de bezoekers ook hun vip-lijst communiceren op Hyves, Facebook en Twitter. Door op het icoontje te klikken laten ze vrienden en volgers weten over hun VIP-lijst. Er zijn op dit moment 193 lijsten met een totaal van 1344 VIP’s.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Dus vertel, wat vinden jullie van deze online campagne?