Cultuurmarketing Awards winnaar tippen case marketingcase
door op 02-02-2019 15:30ARTIKELInnovatie

Cultuurmarketing Awards 2019: welke cases mogen niet ontbreken?

Welke marketingcases van de afgelopen twee seizoenen verdienen volgens jou een award voor de beste culturele marketingcase? Op 27 juni 2019 reiken we in TivoliVredenburg te Utrecht de Cultuurmarketing Awards uit. Vanaf vandaag kan je jouw of andermans case tippen voor de derde editie van de Cultuurmarketing Awards.

De Cultuurmarketing Awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de kunst- en cultuursector. Met deze prijzen genereren we sectoroverstijgende aandacht voor de cases waar we als sector enorm trots op mogen zijn en waar marketeers binnen en buiten de sector veel van kunnen leren. Op 27 juni reiken we de volgende awards uit:

• Campagne Award
• Merk & Loyaliteit Award
• Publieksprijs
• Young Talent Award 

Vanaf 1 tot en met 31 maart kunnen alle culturele instellingen in Nederland en België een case van het seizoen 2017-2018 en/of 2018-2019 insturen. Alle cases worden beoordeeld door een professionele vakjury. Tip nu alvast een case, dan brengen wij de getipte organisaties op de hoogte:

 

Meer informatie over de juryleden, de criteria en de omschrijving van de categorieën volgt de komende weken. Ben je er al uit welke case je gaat insturen? Noteer deze data dan alvast in je agenda:

✓ insturen cases: 1 – 31 maart
uitreiking Cultuurmarketing Awards: donderdag 27 juni


De Cultuurmarketing Awards 2019 zijn niet mogelijk zonder de bijdrage van onze partners die de culturele sector een warm hart toedragen. Wij danken Afdeling Online, BranddoctorsBreda University of Applied SciencesPeppered en Ster & Cultuur voor hun bijdrage. 

Cultuurmarketing Awards 2019 sponsors

Ook interesse om bij te dragen? Je vindt hier meer informatie of neem contact op.