Laatste artikelen: Innovatie

Growth hacking workshop cultuursector
EVENTInnovatie

Workshop: sneller groeien door growth hacking

Growth hacking is een werkwijze die gericht is op het realiseren van snelle groei door een combinatie van creativiteit, innovatie en data. Je kan hierbij denken aan meer bezoekers, nieuwsbriefabonnees of het verhogen van de... Lees verder

ARThart
CASEInnovatie

Het innovatieve ARThart van ARTtube

ARTtube wil zoveel mogelijk mensen verbinden met kunst en musea. Een van de manieren waarop zij dit realiseren is door middel van het ARThart. Met dit spel ontdekken gebruikers waar hun persoonlijke voorkeur voor kunst ligt... Lees verder

Inclusie
door: MESTInnovatie

Zijn Brabantse musea toegankelijk genoeg?

De gemiddelde museumbezoeker is 60 jaar en ouder, hoogopgeleid, blank en vrouw. Niet bepaald een representatieve afspiegeling van de samenleving. Om musea meer kleur te geven, toegankelijker en inclusiever te maken, zijn het... Lees verder

Publiekswerking
EVENTInnovatie

Vlaamse middag over publiekswerking

Als buurlanden kunnen we veel van elkaar leren. Daarom organiseren Vlaams Cultuurhuis De Brakke Grond, Cultuurmarketing en Publiq (voorheen Cultuurnet Vlaanderen) op 17 mei de eerste Vlaamse middag in De Brakke Grond. Het... Lees verder