Laatste artikelen: Innovatie

Concessiemarketing: geen vlees, noch vis

"Sterke concepten zijn het meest succesvol omdat ze aangrenzen tegen prikkelende uitersten. Een ondernemer die durft risico’s te nemen in marketing-, communicatie of reclame plukt daar de (financiële) vruchten... Lees verder

Lancering eerste muziekschool op internet

Eerder schreven we over Utrecht Inc dat als doel heeft om innovatieve startende bedrijven in de regio Utrecht te ondersteunen. Een van de ondernemers van Utrecht Inc is Jeroen Bouman. Hij lanceerde gisteren Online... Lees verder

Muzieksmaak en opleidingsniveau
door: redactieInnovatie

Muzieksmaak en opleidingsniveau

Frank Meeuwsen, inmiddels ex-Rhinofly-er, maar onlangs begonnen aan een nieuw avontuur, schreef vorige week een mooi artikel over Timboodle op Frank-ly. Timboodle is een nieuwe zoekmachine die creatieve professionals... Lees verder

Het Last.fm / Pandora principe bij musea

Op Marketingfacts schreef Martijn Staal een interessant artikel over 'Het User Generated Museum'. Dit gaat over de mogelijkheden om bezoekers door middel van user generated content aan te trekken en nieuwe doelgroepen aan... Lees verder

Muzieksmaak en opleidingsniveau
door: Hilde SmetsersInnovatie

MTV Networks en crossmedia

Op 26 augustus vond het Immovator Crossmedia Café plaats in Hilversum. Tijdens deze editie vertelden de 'hoofden nieuwe media' van RTL, NOS, VARA, SBS en TMF/MTV over hun crossmediale plannen. Op Frankwatching is een erg... Lees verder

Festival verslaggeving 2.0 op Lowlands

Veel mensen kijken er al maanden naar uit en over twee maanden is het eindelijk zover: Lowlands 2008! Persoonlijk vind ik Lowlands het leukste, beste en mooiste festival van Nederland en ik ben zeker niet de enige. Sinds dit... Lees verder