TapasTheater, voordekunst, Rotown en Joost van Abeelen (013) vielen in de prijzen

Winnaars Cultuurmarketing Awards 2019

28 jun 2019

De Cultuurmarketing Awards zijn de prijzen voor de beste marketingcases in de kunst- en cultuursector. Creativiteit, effectiviteit en innovatie staan hierbij voorop.

Door de redactie

Fotografie

Xander Mouthaan

Deze editie werden er 74 marketingcases ingestuurd. De vakjury nomineerde Drents Museum, Leiden International Film Festival, Museum Boijmans Van Beuningen, Parktheater Eindhoven, Rotown, Rotterdams Philharmonisch Orkest, TapasTheater, Toneelgroep Maastricht en voordekunst binnen de categorieën Merk & Loyaliteit en Campagne.

Deze 9 organisaties gaven op 27 juni 2019 in het bijzijn van meer dan 300 vakgenoten een presentatie aan de vakjury in TivoliVredenburg. Daarnaast maakten drie genomineerde marketingtalenten kans op de Young Talent Award en het daartoe behorende prijzenpakket: Boudewien Chalmers Hoynck van Papendrecht (social media manager bij Van Gogh Museum), Iris van der Valk (social media manager bij Het Concertgebouw) en Joost van Abeelen (senior marketeer bij 013 / WOO HAH!).

TapasTheater winnaar Merk & Loyaliteit Award